Management rollen

Capgemini

Clustermanager

Lijnmanagement functie, verantwoordelijk voor het managen van de afdeling CRM professionals.
De afdeling bestond uit 35 CRM specialisten, projectmanagers en architecten. De verantwoordelijkheden betroffen delivery van projecten, het dagelijks management en peoplemanagement. Omzet ca. 3,5M Euro. Uitstekende financiële en HR performance. In top 3 performance ranking binnen de organisatie. Voorzitter van de halfjaarlijkse "CRM Ronde Tafel voor Financial services". De afdeling ontwikkelde zich tot de toonaangevende Siebel specialist voor grote banken en verzekeraars.

HR Manager

HR management functie, verantwoordelijk voor het HRM van de sector Travel, Telecom & Utilities, een divisie van ca. 700 mensen.
De verantwoordelijkheden betroffen het managen van het Human Resources beleid en operations, werving & selectie, management development en advisering van lijnmanagement. Onderdeel van het HR management team van Capgemini. Definiëring, implementatie beleid en kwaliteitsbewaking van operationele HR processen in afdelingen. Tevens verantwoordelijk voor management- en talent scouting en development en de projectmatige implementatie van veranderingen, waar onder de organisatiebrede invoering van nieuwe selectie- en assessment- processen.